Effekten af markedsføring på sociale medier på turister

 

Intro

 

Libanons placering er bedømt som nummer 170 på planeten (CIA, 2014). Det er mindre end størrelsen af Connecticut, en af de mindste stater i Amerika. Libanon er en af de få autonome nationer i Mellemøsten. Hvad angår sin økonomi, er Libanon en fri virksomhedsøkonomi og har også en lang tradition for laissez-faire erhvervsøkonomi. Sammen med dens kystnære beliggenhed ved den østlige Middelhavskyst er Libanon tænkt som Mellemøstens centrale 'vindue' til Europa, Nordafrika osv. i verden. På grund af dette har dens økonomiske situation gennemgået nogle virkelig blomstrende tider, ligesom den også engang blev kaldt 'Paris' i Mellemøsten før landets 15 år lange blodige borgerkrig, der sluttede i 1990 køb instagram følgere.

 

Selvom Libanon er lille, er det desuden en af de mest varierede nationer i verden. Kristne, muslimer, drusere, samt andre minoritetssekter er spredt rundt i den lille nation, ligesom også Libanons politiske system er baseret på sekterisk magtdeling.

 

Denne mangfoldighed havde spillet en afgørende pligt i nationens problemer. Denne mangfoldighed var et påkrævet problem i nationens sekteriske borgerkrig og spiller i øjeblikket en afgørende pligt i dens politiske lammelse, selvom forskellige andre aspekter (for det meste udenlandske) også er skylden. Der er i øjeblikket ingen fungerende præsident, og nationens rivaliserende politiske festligheder opretholder skænderier og forebyggelse i modsætning til at lette nationens udvikling.

 

Ydermere har Libanons nærhed til Israel faktisk gjort det til en udenrigspolitisk/proxy-kampplads for fremmede lande, der hver især bruger Libanon til deres helt egne selvsøgende formål.

 

De deprimerende politiske sandheder i nationen har i væsentlig grad skadet landets økonomiske klima. I betragtning af, at Libanon er en servicebaseret økonomisk situation, har dette specifikke felt ramt det største.

 

Turisme spiller en væsentlig rolle i landets økonomi. Ifølge det libanesiske ministerium for økonomi og handel (MOET) har "Turisme faktisk længe været blot en af Libanons førende økonomiske sektorer" (Economic Research Unit, 2010).

 

Desuden vurderede World Travel & Tourism Council, at rejse- og turistindustrien i Libanon bidrog med over 4 milliarder dollars i 2013 (World Travel & Tourism Council, 2014).

 

Rejse- og turismesektoren udgjorde omkring 10 % af økonomien i 2012, men den andel faldt til 9 % i 2013 (ibid, s. 14). Dette skyldes det politiske scenarie i nationen såvel som et par andre variabler. Desuden er antallet af besøgende i landet fortsat faldende fra 2011 til 2013.

 

I betragtning af, at turistindustrien har været noget i stykker i de seneste par år, ender pladsen til fejltagelser med at være ekstremt lille for virksomheder på dette marked. De politiske og økonomiske situationer presser turistrelaterede (TR) virksomheder i Libanon. Dette indikerer, at disse virksomheder er tvunget til at gøre endnu mere for at kompensere for stigende tab (eller reducere overskud) og også med færre kilder. Når det politiske og finansielle scenarie i Libanon helt sikkert vil forbedres specifikt, da det civile slag i det omkringliggende Syrien ikke afslører nogen indikationer på aftagende, er der ikke noget at sige til.

 

Der er adskillige måder, hvorpå libanesiske TR-virksomheder kan justere gennem disse tider, såsom at gennemføre reduktions- og nedskæringspolitikker tilbage på marketing- og marketingbudgetplaner. Når økonomiske recessioner såvel som hårde tider påvirker virksomheder, er de første punkter, der skal fjernes, typisk markedsføringsbudgetter. Specifikt fordi TR-organisationer kræver mere reklame og markedsføring for at kompensere for skurvirksomheder, er dette muligvis ikke et godt forslag.

 

En service til dette problem er at få mest muligt ud af Social Media Marketing-teknikker, fordi de sætter dig tilbage lidt eller ingen kilder, perfekt til det eksisterende økonomiske scenario i Libanon. Annoncering på sociale medier gør det muligt for TR-virksomheder at slippe af med udfordringer med minimale budgetplaner og nedsat forretning.

 

Libanon er et af de par autonome lande i Mellemøsten-området. Hvad angår sin økonomi, er Libanon en omkostningsfri markedsøkonomisk situation og har en rigtig lang praksis med laissez-faire erhvervsøkonomi. Ud over dets kystområde ved den østlige Middelhavskyst betragtes Libanon som Mellemøstens vigtigste 'vindue' til Europa, Nordafrika og resten af kloden. De politiske og økonomiske situationer presser turist-relaterede (TR) virksomheder i Libanon. Der er ingen at sige, hvornår det økonomiske og politiske scenarie i Libanon helt sikkert vil forbedre sig, især i betragtning af, at civilslaget i det omkringliggende Syrien ikke afslører nogen tegn på at dæmpe sig.

Comments

Popular posts from this blog

To Numb Or Not to Numb? That's the Big Tattoo Question

Is CBD Isolate Right For Me?

One Common Use Prescription Medication For the Loss Of Hair Control