Waarom gebruiken mensen YouTube? Inzicht in de mentaliteit van uw nichecommunity op YouTube
Als u van plan bent YouTube te gebruiken om reclame te maken voor uw items en oplossingen, of omdat u waarde en details over een niche-onderwerp wilt delen, moet u begrijpen waarom mensen YouTube gebruiken, wat hun aannames zijn en wat voor soort webinhoud wordt weergegeven. op de website. Dit begrip zal u zeker helpen om een identificatie en ook webinhoud te produceren die aantrekkelijk is voor de doelgroep die u probeert te bereiken. Dit artikel zal je zeker helpen om je expertise uit te breiden, zodat je een gepaste proactieve contentserviceprovider op YouTube kunt worden.
Zoals de meeste mensen begrijpen, is YouTube het belangrijkste online platform voor het bewaren van videoclipmateriaal YouTube streams kopen. YouTube stelt elke klant met een internetverbinding in staat om video-webcontent te plaatsen die binnen enkele minuten door een wereldwijde doelmarkt kan worden gezien. Net als Facebook is het een niet-betalende gebruikersgestuurde mediawebsite en ook een sociaal netwerk waar mensen leuke en aantrekkelijke webinhoud eten, publiceren en delen.
De gegevens die over YouTube worden gebruikt, zijn oogstrelend. Er wordt beweerd dat de gemiddelde YouTube-klant tussen de 15 en 25 minuten per dag besteedt aan het bekijken van webinhoud van videoclips die op de grote website is gepubliceerd.
Individuen voelen zich aangetrokken tot YouTube via een selectie van cursussen: mond-tot-mondreclame; tv-programma's over de meest recente sensatie; vanwege het feit dat ze zijn gevraagd om te luisteren naar de nummers die ze aanvankelijk in een televisiereclame hoorden; aangezien ze van plan zijn informatie van betekenisvolle nieuwsgebeurtenissen te zien van real-time getuigen; vanwege het feit dat ze iemand inhoud hebben zien adviseren op een Twitter-link; of vaak omdat iemand naar wie ze op Facebook zijn gelinkt, daadwerkelijk een link naar een YouTube-video heeft gedeeld.
Als gevolg hiervan bekijken individuen op elk moment van de dag YouTube-materiaal en ook toegankelijkheidsproducten met behulp van hun thuiscomputersysteem, of op kantoor of onderweg met hun smartphones of smartphones. Dit suggereert dat uw materiaal er misschien niet zo goed uitziet op kleinere beeldschermen als op andere. Wanneer ze hun materiaal maken, houden uitgevers van scherpe webcontent rekening met deze productieoverwegingen.
De zeer gemakkelijke toegang tot substantiële hoeveelheden vermakelijke en ook informatieve inhoud heeft de manier veranderd waarop individuen studeren en materiaal bekijken met betrekking tot nieuws, wereldevenementen, levensstijlen, culturele evenementen of algemeen home entertainment. Rellen, landelijke opstanden, politieke blunders, ongemakkelijke minuten van beroemdheden, toespraken, extreme weersomstandigheden, landelijke rampen, lanceringen, optredens, evenementen - individuen verwachten nu binnen enkele minuten onbewerkt materiaal op YouTube te zien dat is geüpload door mensen die met hun smartphone gereed.
Comments
Post a Comment