Effectieve Instagram-advertentie- en marketingtips - Elke organisatie moet volgen
Instagram. We kennen dit woord allemaal omdat we begrijpen dat het een van de trending social media-systemen is. Het biedt zijn individuen de mogelijkheid om foto's en video's van hun leven te uploaden. De meesten van ons begrijpen dat dit systeem kan worden gebruikt voor individueel gebruik, maar het heeft ook de andere kant waar het organisaties in staat stelt klanten te ontdekken en te betrekken.
Ja, je hebt het gehoord. Instagram kan worden gebruikt voor zakelijke doeleinden Instagram followers kopen. Instagram is een gratis sociale netwerkservice die is gebouwd rond het delen van video's en foto's. Het is volledig een visueel platform. Het visuele doel is dat iedereen de beste afbeelding en video kan delen en vinden.
Meer dan 800 miljoen maandelijkse klanten zijn actief op de website. Er worden dagelijks meer dan 60 miljoen foto's geplaatst en er worden ook dagelijks 1,6 miljard "vind-ik-leuks" aangeboden. Dit geeft aan dat u hiermee uw doelmarkt kunt achterhalen en deze uiterst gemakkelijk kunt bereiken. Zoals iedereen begrijpt, bieden afbeeldingen visuele stimulatie en vangen ze ook de focus van individuen beter op dan de boodschap.
Voordat we verder gaan met de Instagram-suggesties, moeten we begrijpen waarom Instagram voor uw bedrijf? Hier hebben we de redenen om Instagram voor uw bedrijf te gebruiken.
Ontwikkel contacten met gelijkaardige personen
Blijf op de hoogte van consumententrends
Branding van uw bedrijf
Vertel de verhalen van uw organisatie
Verhoog uw omzet
Zodra we de voordelen van elk type platform leren kennen, is het noodzakelijk om enkele suggesties of methoden te volgen om dat systeem voor uw service te gebruiken. Hier zijn effectieve Instagram-advertentie- en marketingtips die elke lokale ondernemer moet volgen voor zijn diensten.
1. Schakel over naar zakelijk profiel
Zorg er bij het kiezen van Instagram voor je bedrijf voor dat je een Instagram Business-account hebt. En ja het is ook heel makkelijk om je betaalrekening om te zetten naar een zakelijke rekening.
Verwijzingsafbeelding:
Het bedrijfsprofiel heeft deze duidelijke voordelen ten opzichte van het normale profiel.
Hiermee kunt u Instagram-advertenties maken en publiceren zonder dat u Facebook-advertentietools hoeft te gebruiken.
Bied een Insights-analyse-eenheid die de status onthult met betrekking tot de impact en het bereik van uw artikelen.
Ten slotte kunnen fans op uw oproepschakelaar klikken om via de Instagram-webpagina in contact te komen met uw bedrijf, net zoals ze via de website contact met u opnemen.
2. Stel een solide biografie samen
Je had moeten luisteren naar "de eerste indruk is de laatste waarneming". Het duurt een paar seconden voordat iemand zich een mening over je merk vormt door je bio te lezen.
Als ze gewoon op je profiel klikken, is je biografie het eerste wat mensen zien. Als uw account stabiel is, zijn er veel kansen dat individuen iets kunnen verdienen door zich aan punten of alle belangrijke dingen te houden:
Trek individuen aan om je te volgen
Blader door nog meer van uw inhoud
Klik op de link terug naar uw website
Volg deze suggesties om een sterke bio samen te stellen die essentieel is voor elk type bedrijf.
Bespreek jou en je merk.
Bespreek wat je doet.
Richt u tot uw doelmarkt.
Gebruik uw stem en kracht om u te helpen verbinding te maken met uw gemeenschap.
3. Gebruik een nauwkeurige profielfoto.
Je Instagram-accountfoto zou bekend moeten zijn met zijn zeer kleine cirkel op de mobiele applicatie. Net als de bio is dit het allereerste punt dat mensen zien zodra ze je profiel bezoeken. Voor verschillende bedrijven omvat de accountafbeelding het logo-ontwerp en de profielafbeelding. Er is niet zo'n vaste regel voor een profielfoto, maar je moet echt onthouden dat mensen je snel moeten herkennen.
4. Melding - Op het juiste moment.
Wanneer je volgers online zijn, is een van de ideale manieren om op Instagram te posten tijdens piekuren. Doe eerst R&D over timing volgens uw organisatie en oplossingen, kies daarna het juiste moment.
Volgens onderzoekers zijn maandag en ook donderdag de meest effectieve dagen om te posten.
En ook de beste timing is tussen 8a. m - 10a. m en ook 2p. M.
Nog een punt, overschrijf de blogpost niet, het kan de fan van gedachten doen veranderen om je snel niet meer te volgen. Houd uw volgers voortdurend in de gaten voor veel betere renovaties.
5. Bestaat uit een link.
Herkent u dat er maar één plaats is waar u aanklikbare links naar uw account kunt opnemen? Dat gebied is je biografie. Er zijn een paar methoden om deze link te gebruiken:
Comments
Post a Comment