Nøyaktig hvordan utvikle ekte fans på Instagram
Den riktige måten å utvide virksomheten din ved å bruke dette
kraftige merkevare-, publikums- og innholdsmarkedsføringsverktøyet
Vi har nylig snakket om hvordan du kan forbedre bedriftens markedsføring
med Instagram kjøp instagram likes. I
motsetning til hva mange fortsatt tror, er Instagram ikke bare en hyggelig app
der du kan laste opp mat, ferier og familiebilder.
Instagram har faktisk blitt en effektiv merkevarebygging,
publikumsbygging og også innholdsmarkedsføringsenhet for organisasjoner. Den
har mer enn 200 millioner aktive vanlige månedlige deltakere som deler 60
millioner bilder og 1,6 milliarder likes per dag.
Et notat om forsiktighet: det er mange individer rundt som
garanterer å utvide Instagram-fansen dine med tusenvis, men pass på. De fleste
av dem bruker falske kontoer utviklet av robotsøkeprogrammer for å blåse opp
tallene dine.
Denne typen følgere har null verdi. De kan også være utrygge,
vil ta passordet eller bildene dine eller infisere deg med et virus.
Ifølge informasjonssikkerhetsvirksomheten Imperva står disse
negative robotene for 28,9 prosent av robotene på Instagram.
Den aller beste måten å bygge Instagram-følgere på er ved å
være autentisk for merkenavnet ditt og også for publikum.
Nedenfor er 3 forslag for å hjelpe deg med å få faktiske
Instagram-følgere:
1. Fortell med Hashtags
Det er flott å bruke bedriftsnavnet ditt som en hashtag, men
du må anta utover det.
Hvis du ønsker å bruke Instagram-artiklene dine for å få
følgere, bruk forskjellige andre hashtags som informerer historien om bildet du
deler. Du har tenkt å starte en diskusjon når du deler blogginnlegg for ting
som:
- Arrangementer
- Kampanjer
- Konkurranser
- Produktlanseringer
Et godt eksempel på et merkenavn som gjør dette bra er
@Tostitos. De bruker hashtaggen #GetTogetherAllready for å motivere
enkeltpersoner til å komme sammen og dele sjetongene sine, og også til å bruke
hashtaggen når de deler bilder av møtene deres.
Ved å bruke interessante, passende hashtags, kan du bli
oppdaget i Instagram-søk og ideelt sett samle følgere på Instagram.
2. Skaff kreativitet
Instagram handler om bilder, mange mennesker anser påskriften
som en annen tanke.
Ikke overse bildeteksten! Du kan generere engasjement og også
fremme deling ved å bruke beskrivende ord som vil engasjere, inspirere og
fengsle følgerne dine.
Her er noen konsepter for å hjelpe deg å utvikle fans på
Instagram med meldingene dine:
- Bruk bekymringer i inskripsjonen din. Skriv forespørselen
din i starten av blogginnlegget slik at enkeltpersoner ser det i
utgangspunktet.
- Bli individuell med blogginnlegget ditt. Fortell om på egen
hånd, eller nøyaktig hvordan produktet ditt hjalp eller motiverte en annen
person.
– Be enkeltpersoner om å markere andre. Å be enkeltpersoner
om å merke tre av sine beste venner eller merke noen de er takknemlige for,
bringer andre mulige fans inn i formelen.
Et flott eksempel på et merkenavn som gjør personlige innlegg
godt, er @NatGeo Instagram-kontoen.
De utvikler fantastiske Instagram-historier med nyttige
inskripsjoner for å utdanne kundene til kjæledyr rundt om i verden.
Husk når det gjelder å bruke Instagram-meldinger for å få følgere, det handler om å være autentisk. Ikke bruk forespørsler i hver eneste artikkel eller fortell en individuell historie som ikke er ekte.
Comments
Post a Comment