Nøyaktig hvordan utvikle ekte fans på Instagram

 

Den riktige måten å utvide virksomheten din ved å bruke dette kraftige merkevare-, publikums- og innholdsmarkedsføringsverktøyet

 

Vi har nylig snakket om hvordan du kan forbedre bedriftens markedsføring med Instagram  kjøp instagram likes. I motsetning til hva mange fortsatt tror, er Instagram ikke bare en hyggelig app der du kan laste opp mat, ferier og familiebilder.

 

Instagram har faktisk blitt en effektiv merkevarebygging, publikumsbygging og også innholdsmarkedsføringsenhet for organisasjoner. Den har mer enn 200 millioner aktive vanlige månedlige deltakere som deler 60 millioner bilder og 1,6 milliarder likes per dag.

 

Et notat om forsiktighet: det er mange individer rundt som garanterer å utvide Instagram-fansen dine med tusenvis, men pass på. De fleste av dem bruker falske kontoer utviklet av robotsøkeprogrammer for å blåse opp tallene dine.

 

Denne typen følgere har null verdi. De kan også være utrygge, vil ta passordet eller bildene dine eller infisere deg med et virus.

 

Ifølge informasjonssikkerhetsvirksomheten Imperva står disse negative robotene for 28,9 prosent av robotene på Instagram.

 

Den aller beste måten å bygge Instagram-følgere på er ved å være autentisk for merkenavnet ditt og også for publikum.

 

 

Nedenfor er 3 forslag for å hjelpe deg med å få faktiske Instagram-følgere:

 

1. Fortell med Hashtags

 

Det er flott å bruke bedriftsnavnet ditt som en hashtag, men du må anta utover det.

 

Hvis du ønsker å bruke Instagram-artiklene dine for å få følgere, bruk forskjellige andre hashtags som informerer historien om bildet du deler. Du har tenkt å starte en diskusjon når du deler blogginnlegg for ting som:

 

- Arrangementer

 

- Kampanjer

 

- Konkurranser

 

- Produktlanseringer

 

Et godt eksempel på et merkenavn som gjør dette bra er @Tostitos. De bruker hashtaggen #GetTogetherAllready for å motivere enkeltpersoner til å komme sammen og dele sjetongene sine, og også til å bruke hashtaggen når de deler bilder av møtene deres.

 

Ved å bruke interessante, passende hashtags, kan du bli oppdaget i Instagram-søk og ideelt sett samle følgere på Instagram.

 

2. Skaff kreativitet

 

Instagram handler om bilder, mange mennesker anser påskriften som en annen tanke.

 

Ikke overse bildeteksten! Du kan generere engasjement og også fremme deling ved å bruke beskrivende ord som vil engasjere, inspirere og fengsle følgerne dine.

 

 

Her er noen konsepter for å hjelpe deg å utvikle fans på Instagram med meldingene dine:

 

- Bruk bekymringer i inskripsjonen din. Skriv forespørselen din i starten av blogginnlegget slik at enkeltpersoner ser det i utgangspunktet.

 

- Bli individuell med blogginnlegget ditt. Fortell om på egen hånd, eller nøyaktig hvordan produktet ditt hjalp eller motiverte en annen person.

 

– Be enkeltpersoner om å markere andre. Å be enkeltpersoner om å merke tre av sine beste venner eller merke noen de er takknemlige for, bringer andre mulige fans inn i formelen.

 

Et flott eksempel på et merkenavn som gjør personlige innlegg godt, er @NatGeo Instagram-kontoen.

 

De utvikler fantastiske Instagram-historier med nyttige inskripsjoner for å utdanne kundene til kjæledyr rundt om i verden.

 

Husk når det gjelder å bruke Instagram-meldinger for å få følgere, det handler om å være autentisk. Ikke bruk forespørsler i hver eneste artikkel eller fortell en individuell historie som ikke er ekte.

Comments

Popular posts from this blog

To Numb Or Not to Numb? That's the Big Tattoo Question

Get Background Check Reports At Backgroundfinder

Work environment Choirs As an Adjustment Administration Device