Sjekk ut all denne TikTok-statistikken
TikTok har for tiden mer enn 500 millioner
brukere, og tallet er fortsatt stigende. Det tok Instagram en halvtime å nå 500
millioner brukere. TikTok ble faktisk ferdig på 2 år. Tilbake i desember 2018
hentet TikTok inn 75 millioner brukere!
Mange produsenter bruker nå programmet for
suksess i reklame og markedsføring. Det er for tiden mange influencere som er
villige til å bli med og hjelpe deg med å utvide appellen til TikTok flere følgere.
Denne oversikten vil garantert finne ekstremt interessant informasjon om TikTok
som kan påvirke din egen bruk av den i reklame og markedsføring.
På overflaten kan du tenke på TikTok som et
filmprogram i kortere form. Mer enn det, hva det egentlig presenterer for
publikum, er det ganske mange mennesker som liker å se filmer etter hverandre.
Hvis du er ny på TikTok, må du forstå at det
faktisk har vokst betydelig de siste årene.
Det er mer enn 26 millioner aktive
TikTok-brukere i USA
TikTok-brukere bruker vanligvis rundt 52
minutter om dagen på plattformen.
Fra november 2018 hadde TikTok-appen mer enn 40
millioner nedlastinger. TikTok eier for tiden Musical.ly, og de fleste av
brukerne har ennå ikke blitt med i TikTok. Den amerikanske kundebasen utgjør
bare omtrent 5 % av basen, men den klatrer fortsatt oppover, og den er også
betydelig.
Du må alltid holde dette dynamiske markedet på
toppen av markedsføringen. De leter etter glede og glede, noe som betyr at når
du virkelig vil bruke et annet program (som Facebook), må du sannsynligvis ha
en annen måte.
TikTok-kunder kan tjene mynter fra programmet.
De bruker en nettstrøm for å levere emojien. Fra oktober 2017 til 2018 økte
kjøp i appen på TikTok med 275 %.
For tiden er mer enn to tredjedeler av
TikTok-kundene under 30 år. De fleste av disse guttene og damene bruker Apple
iPhones.
Hashtag-utfordringer for å generere stort
engasjement
Tonight Show-vert Jimmy Fallons
#tumbleweedchallenge genererte over 9 millioner videovisninger og over 8000
klientgenererte videoer. Fallon er glad for at han nå er i et helt nytt forhold
til TikTok.
TikTok har for tiden over 500 millioner kunder
og fortsetter å vokse. Tilbake i desember 2018 hentet TikTok inn 75 millioner
brukere!
En annen hashtag-utfordring som faktisk ga
utrolige resultater er #raindropchallenge. Deretter bruker kunden et filter for
å stoppe sedimentering. Kampen har faktisk generert over 690 millioner
visninger da den startet.
Fra november 2018 hadde TikTok-appen mer enn 40 millioner nedlastinger. TikTok eier for tiden Musical.ly, og de fleste av brukerne bruker fortsatt TikTok. TikTok-kunder kan få mynter fra programmet.
Comments
Post a Comment